1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Krav för adminansökan

Diskussion i 'Adminansökningar' startad av Jopdy, 12 April 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Jopdy

    Jopdy Fåraherde Staff Member Owner

    1. Du ska följa mallen.

    2. Du ska vara mogen, lugn och kunna handskas med spelare oavsett deras humör.

    3. Du ska kunna arbeta ensam och i grupp tillsammans med andra admins.

    4. Du ska vara aktiv inne på gameservrarna i förebyggande syfte och skapa kontakt med spelarna. Du är inte admin för att bara hoppa in och bestraffa någon och sedan sticka direkt.

    5. Du ska vara aktiv på forumen för att diskutera i trådar som angår dig och communityt i allmännhet.

    6. Du ska vara så aktiv som möjligt på våran Teamspeak då den största kommunikationen mellan admins och ledning sker där. En riktlinje är att så fort du spelar på steam så är du inne på vår TS-server.

    7. Om du blir accepterad så måste du installera programmet PlaysTV som recordar varje match du spelar på CS:GO. Detta för att vi i nödfall ska vi kunna granska en video om något särskilt har hänt. Trots att det sällan kommer att granskas något så är kravet att en video skall hållas kvar i en vecka innan den kan tas bort.


    Din ansökan kommer att tas upp på nästkommande adminmöte (Den första söndagen varje månad kl.20). Därför är det onödigt att fråga om hur/när du blir accepterad eller ej.

    Blir du accepterad som Try-admin så har du en månad på dig att visa vad du går för. När en månad gått och det åter igen är ett adminmöte så kommer övriga admins att rösta om du får fortsätta eller inte. Majoriteten bestämmer.
    Blir du inte godkänd eller inte får fortsätta efter prövoperioden så bör du vänta ett tag tills du försöker igen.
     
    emil gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan