1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Adminansökan

Diskussion i 'Nekade' startad av Dennis, 13 Maj 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dennis

Dennis New Member

#Förnamn: Dennis
    #Ålder: 14
    #Steamnick: DennisKem
    #Steamid: STEAM_0:1:161780643
    #Steamprofil: http://steamcommunity.com/id/denniskem45/

Beskriv dig själv: En glad liten kille som helst inte vill spela ensam. Jag spelar helst på en gemenskapserver tex atomicgaming för att få nya vänner och ha roligt. lan i kJag går just nu i skolass 7b på Rönnen skolan och jag fyller år 23 november .Min dröm när jag blir stor är att bli Dator Tekniker eller Programmerare för jag är bra på matte och teknik (bäst i klassen).

Har du erfarenheter som admin?: Nej.

Har du erfarenheter av SourceBans?: Nej men jag skulle vilja lära mig om jag blev admin.

Varför skulle du passa som admin på Atomic Gaming? Jag är lugn och jag kan ta hand om jobbiga situationer som andra admins kanske inte kan klara av. Då kan jag vara där och hjälpa till.

Hur mycket tid kan du lägga inne på servrarna? beror på hur många som är inne på servern men om det är runt 5-20 pers så kanske jag spenderar 2 timmar per dag på server. Men om det är helg/studiedag eller lov så kan jag vara inne längre.

Har du något övrigt att tillägga? Jag kan inte så många commands, så jag skulle vilja lära mig några mer commands men jag ska nog fråga om det OM jag blir accepterad.

2. Jopdy

Jopdy Fåraherde Staff Member Owner

NEKAD

Du blev nekad i huvudsak på grund av att vi inte sett dig någonting. Därför ber jag dig att spela på servern ett tag och sen ansöker igen om du fortfarande skulle vara intresserad.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan